Deel deze vacature via:

Commercieel Assistent Hypotheken Hilversum

Hilversum

28 – 40 uur

Medior – Senior

Loondienst

Hilversum

28 – 40 uur

Medior – Senior

Loondienst

Helaas, deze vacature is inmiddels ingevuld. Schrijf je in, zodat je voortaan sneller geïnformeerd wordt.
Met twee kantoren in de regio Gooi & Eemland (Hilversum en Amersfoort), 9 medewerkers (6 adviseurs en 3 assistenten) en een historie van (bijna) 20 jaar, is dit advieskantoor een serieuze speler op het gebied van Financieel Advies (hypotheken en financiële planning), Verzekeringen en de financiering van commercieel vastgoed.
Ben jij de regelneef die zijn / haar zaakjes altijd strak geregeld heeft? Werk jij gestructureerd en nauwkeurig? En is het zeg maar ‘echt jouw ding‘ om je collega’s volledig te ontlasten? Als je dan ook nog eens verstand van zaken hebt wanneer het gaat om hypotheekdossiers, dan ben je de nieuwe Commercieel Medewerker Hypotheken bij deze fantastische club (zeker als jij vrijheid en verantwoordelijkheid hoog in het vaandel hebt staan) !

Wat mag jij verwachten?

Vanuit een prachtige kantoorvilla (op 10 minuten lopen vanaf CS Hilversum) werkt een hechte groep sportieve, breed geïnteresseerde collega’s intensief samen om het beste resultaat voor hun klanten te bereiken. Deze klanten komen vanuit het eigen netwerk of vanuit doorverwijzingen van andere klanten of business partners (makelaars, notarissen, et cetera).

Een collegiale sfeer, een zeer fijne, goed uitgeruste werkplek, veel afwisseling en dynamiek staan garant voor heerlijke werkdagen.

Je salaris bedraagt (afhankelijk van je kennis en ervaring) tussen € 2.800,- en € 3.600,- per maand. Je reiskosten worden vergoed én je krijgt een telefoon van de zaak. Je werkt minimaal 3,5 a 4 (flexibel in te vullen) dagen in de week. Zodra je ervaren genoeg bent, kun je de helft daarvan prima vanuit huis werken.

Met enige regelmaat worden gezellige borrels en uitjes georganiseerd en (zeker het weten waard !): de jaarlijkse skitrip mag je niet missen.

Een profielschets van de ideale kandidaat

Omdat jij het eerste aanspreekpunt bent voor zowel de particuliere als zakelijke relaties, staat het woord ‘visitekaartje’ op je voorhoofd gedrukt. Je bent gastvrij, klantvriendelijk en representatief; via de mail, aan de telefoon en bij de ontvangst van de relaties op kantoor.

Het betreft een zeer dynamische baan; zo eentje waarbij niet elke dag alles volgens vaste patronen verloopt. Je houdt dus van afwisseling (en kunt daarmee omgaan) en een zekere mate van stressbestendigheid en flexibiliteit behoort tot jouw eigenschappen. Daarnaast kun je uitstekend zelfstandig uit de voeten en heb jij je zaakjes altijd perfect georganiseerd.

Voor jou kent een hypotheekdossier geen geheimen. Je bewaakt de tijdslijnen en zorgt ervoor dat alle partijen (je collega’s, de makelaar, de particuliere en zakelijke relaties, de notaris, de geldverstrekker) meegaan in jouw perfectionisme.

Is dit jouw nieuwe functie?

Als Commercieel Assistent Hypotheken ben jij het eerste aanspreekpunt. Als visitekaartje speel jij een belangrijke rol in de eerste ervaring die de particuliere en zakelijke relaties hier opdoen.

Je bent de steun en toeverlaat van de financieel adviseurs. Zij voeren de adviesgesprekken, maar jij handelt de dossiers vervolgens van A tot ‘Z‘ perfect af. Het aanvragen van de offerte, verzamelen van de benodigde documenten, het onderhouden van contacten (met maatschappijen, makelaars, notarissen) …. alles is gesneden koek voor jou. Elke hypotheek passeert op tijd dankzij jouw oog voor detail, organisatietalent en doortastendheid.

Is dit de rol die jij zoekt? Dan kom ik graag met je in contact!

Heb je vragen over deze vacature?

06 2788 1582

Stuur een e-mail naar: robert@kraai-recruitment.nl

Stuur een bericht via WhatsApp

Robert Kreikamp

Robert Kreikamp

Robert Kreikamp

Robert Kreikamp

06 2788 1582

Mail je vraag

Stuur een appje

Solliciteer

    Hoe ben je bereikbaar?


    Upload je cv

    Upload (wanneer je dat wilt) je motivatie

    × Vraag het Kraai