KRAAI RECRUITMENT
Deel deze vacature via:

Commercieel Medewerker Makelaardij

Arnhem – Nijmegen

32 – 40 uur

Medior – Senior

Loondienst

Arnhem – Nijmegen

32 – 40 uur

Medior – Senior

Loondienst

Helaas, deze vacature is inmiddels ingevuld. Schrijf je in voor de vacature mail, zodat je voortaan sneller geïnformeerd wordt. Nog meer gemak? Meld je dan (via je mobiel) aan voor de Kraai Recruitment WhatsApp Kanaalpagina.
Ben jij een spin in het web die proactief en klantgericht aan de slag gaat en hierbij de commerciële kansen niet mist? Is multitasken – zonder in de stress te schieten – één van jouw kernkwaliteiten? En staat “Ik loop m’n benen uit m’n lijf voor super tevreden klanten” op je voorhoofd geschreven?

Dan komt Kraai Recruitment komt graag met jou in contact!

Voor een toonaangevende makelaardij in Arnhem – Nijmegen zijn wij op zoek naar een Commercieel Medewerker Binnendienst.

Wat mag jij verwachten?

Je gaat aan de slag bij een innovatieve organisatie, actief in de makelaardij, hypotheken en verzekeringen. Ze zijn gericht op duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen en investeren in groene energie en duurzame projecten; daarnaast zijn ze betrokken bij maatschappelijke initiatieven en steunen ze goede doelen.

Met diverse formules / merken zijn ze een ijzersterke, vooroplopende speler in de makelaardij in Nederland. Vanuit 40 lokale kantoren (verdeeld over meer dan 30 steden) zijn ruim 240 collega’s dagelijks actief met de aan- en verkoop van woningen; ook leveren zij diensten op het gebied van verhuur, taxaties en bedrijfsmatig onroerend goed. Daarnaast vormt het geven van financieel advies (hypotheken en verzekeringen) een belangrijk onderdeel. Alles vanuit de missie om klantverwachtingen te overtreffen!

Naast een zeer collegiaal ingesteld bedrijf met veel leuke collega’s, biedt deze baan meer dan voldoende afwisseling en uitdaging.

Arbeidsvoorwaarden

  • maandsalaris (afgestemd op je kennis, kunde en ervaring) vanaf € 2.500,-
  • pensioenregeling

  • 25 vakantiedagen o.b.v. 40 uur en 2 extra vrije dagen als je een kalenderjaar niet ziek bent geweest

  • volop kansen voor persoonlijke ontwikkeling middels een eigen Academy
  • aantrekkelijke personeelscondities op het gebied van ver- of aankoopbegeleiding en hypotheekbemiddeling én je profiteert tevens van een aantrekkelijk verzekeringsaanbod

  • een bonus voor elke succesvolle lead die wordt doorgezet naar één van onze andere makelaarskantoren of disciplines: hypotheken of verzekeringen.

Een profielschets van de ideale kandidaat

Zoals al bij de introductie aangegeven: het is van belang dat je niet in de paniek schiet wanneer je meerdere werkzaamheden door elkaar moet doen … dus multitasken en accuraat, gestructureerd en nauwkeurig werken zijn eigenschappen die goed bij jou passen. Dat doe je met een glimlach op je gezicht, want klantvriendelijkheid en servicegericht vullen die kenmerken aan. Ook samenwerken met je collega’s gaat je goed af.
 
Je biedt een optimale service, zonder dat je daarbij het commerciële aspect over het hoofd ziet.
 
Jij bent het visitekaartje van het kantoor, dus een representatieve uitstraling in van belang. Je staat open voor nieuwe ontwikkelingen.
 
Tot slot: je hebt affiniteit met makelaardij en je hebt al enige ervaring met de hieronder beschreven werkzaamheden.

Is dit jouw nieuwe functie?

Elke dag op kantoor is weer anders en inspirerend. Jij bent druk bezig met het opstellen van de koopovereenkomst en in de tussentijd neem jij ook nog de telefoon op, omdat een klant belt voor een bezichtigingsaanvraag. Als je net hebt opgehangen belt een potentieel nieuwe klant, omdat hij/zij informatie wilt ontvangen over de verkoop van zijn/haar woning. Tijdens dit telefoongesprek belt er ook nog een aankoopklant die graag wil weten of de uitgebrachte bieding op zijn nieuwe (t)huis is geaccepteerd.

Belangrijk hierbij is dat je niet in de stress schiet en door prioriteiten te stellen alles kalm afhandelt. Vanuit de kantoren in Arnhem en Nijmegen begeleid je hoofdzakelijk particuliere relaties, ondersteun je de (assistent-)makelaars, beheer je de kantooragenda, maak je afspraken, ontvang je relaties en bouw je mee aan de online community.

Naast dat je het (telefonische) visitekaartje voor het kantoor bent zal je ook verantwoordelijk zijn voor diverse administratieve taken zoals o.a. het maken van koopovereenkomsten en het beheren van de mailbox en de agenda’s van de makelaars.

 

Zie jij jezelf deze rol invullen? Dan kom ik graag met jou in contact.

Discretie is uiteraard gegarandeerd.

Wil je reageren op deze vacature?

06 2788 1582

Stuur een e-mail naar: robert@kraai-recruitment.nl

Stuur een bericht via WhatsApp

Robert Kreikamp

Robert Kreikamp

Robert Kreikamp

Robert Kreikamp

06 2788 1582

Mail je vraag

Stuur een appje

Solliciteer

    Hoe ben je bereikbaar?


    Upload je cv

    Upload (wanneer je dat wilt) je motivatie

    × Vraag het Kraai